pátek 25. května 2018


autoportrét.


hlava je včelín.
trochu salát.
taková malá tykvička - nádoba.
svět vzhůru nohama je hezčí než ten reálnej. a je vůbec nějakej reálnej?
když chceš stát na hlavě, je nutná koncentrace, klid v duši, zklidnění mysli… a tak je to boží očistou,
zastavením se v běhu každodennosti.
a vůbec. když se člověk na svět koukne z jiný perspektivy, poznává novosti, potkává čerstvý podněty, kouká
jinak. má daleko otevřenější pohled na svět i přístup k životu. a o tom to je, ne?
a v naší době obzvlášť.
já jsem bytost mozaiková. malé dílečky i větší díly mne dávaj dohromady.
skládají ze mne celek. celek, kterej někdy i dává smysl. rozpustilá mysl.
procházky. lidi. básničky. rozmluvy.
volnomyšlenkářství.
Buďánka. komunita.
roztěkanost.
zdánlivá bezstarostnost.
odhodlanost.
síla.
krajiny.
zarputilost. tvrdohlavost. empatie. přecitlivělost.
úsměv.
zvídavost. touha objevovat.
a k tomu pochyby o všem.
sny.
sny, který si plním. i velký sny.
muzika. cello. zpěv. texty. melodie.
tanec. pohyb. běh, hlavostoje. jogínský pózy. slunci pozdravy.
cesty do dálek i do jinejch dimenzí. a fantaskních i fantastickejch říší.
a i to umění. a kafe.
tohle všechno. a nejen to. to jsem já. asi já?
na hlavu postavená. na chvilku v klidu.
na konec tři tečky. pokračování. nekonečno?
a kdo jsem vlastně já?






Žádné komentáře:

Okomentovat